Din mâna lui S-AU NĂSCUT bijuteriile României! Cele şapte MINUNI ale lui Ceauşescu! Imaginile sunt DE EXCEPȚIE! Era mai bine sau mai rau inainte de 1989? Actualitate Diverse Economic Educational EVENIMENTE media Online Politică Romania Social Spiritualitate Tips&tricks TURISM by admin - noiembrie 3, 2017noiembrie 3, 20170 Ambiție, perseverență, nebunie și curaj. a baza celor mai impresionante construcţii cu care România se laudă peste hotare stă Nicolae Ceauşescu… Ambiție, perseverență, nebunie și curaj. a baza celor mai impresionante construcţii cu care România se laudă peste hotare stă Nicolae Ceauşescu… CASA POPORULUI Conform World Records Academy, Palatul Poporului ocupă locul întâi în lume în topul celor mai mari clădiri pentru uz civil. De asemenea, este cunoscută în lume ca fiind cea mai costisitoare și cea mai grea clădire administrativă din lume. După cutremurul din anul 1977, Nicolae Ceaușescu a ordonat ”reconstrucția” Bucureștiului. Între anii 1978-79 a fost lansat un concurs național, care avea ca obiective reconstruirea Bucureștiului. Proiectul a durat 4 ani, și a fost câștigat de arhitecta Anca Petrescu, avansată în funcție ca arhitect șef. Acest proiect de reconstruire a Bucureștiului cuprindea o serie de clădiri cum ar fi: Palatul Parlamentului – Casa Republicii, Ministerul Apărării Naționale, Casa Radio, Hotelul Marriott – Casa de Oaspeți, Casa Academiei Române, Parcul Izvor și Bulevardul Unirii – Victoria Socialismului. În 1989 costurile clädirii erau estimate la 1.75 miliarde dolari, iar în 2006 la 3 miliarde de euro, notează a1.ro. TRANSFĂGĂRĂŞANUL Drumul Național 7C (DN7C), supranumit Transfăgărășan, este unul din cele mai spectaculoase drumuri din România, acesta legând regiunea istorică a Munteniei cu Transilvania. CANALUL DUNĂRE-MAREA NEAGRĂ Canalul a fost inaugurat pe 26 mai 1984, de către Nicolae Ceaușescu. S-au excavat 294 milioane m3 la canalul principal și alte 87 milioane m3 la ramura nordică, Poarta Albă-Midia Năvodari (mai mult cu 25 milioane decât la Canalul Suez și cu 140 milioane decât la Canalul Panama) și s-au turnat 5 milioane m3 de betoane. METROUL DIN BUCUREŞTI În anul 1908, Dimitrie Leonida își alegea ca temă a diplomei sale de licență proiectul construcției unui metrou în București. Primele tentative de a construi un metrou în București datează din anii 1909 – 1910, când se negocia cu firma Siemens & Halske din Germania concesionarea construirii liniilor de tramvai. Citește și::MApN a primit scrisoare de acceptare din partea SUA privind primul sistem PATRIOT, estimat la 764,78 milioane USD fără TVA BARAJUL VIDRARU Construcția Barajului Vidraru a început în anul 1961 și tot în această perioadă s-a lucrat și la Hidrocentrala de pe Argeș. Barajul a fost umplut la capacitate abia în luna decembrie 1965. Astfel s-a născut Lacul de Acumulare Vidraru, așezat între Munții Frunții și Ghițu. HIDROCENTRALA DE LA PORŢILE DE FIER Este una din cele mai mari construcții hidrotehnice din Europa și cea mai mare de pe Dunăre. Construcţia acestei hidrocentrale a început la 7 septembrie 1964, în timpul mandatului lui Gheorghe Gheorghiu Dej şi a fost finalizată pe 16 mai 1972. CASA RADIO Casa Radio este o clădire neterminată din București, situată în apropierea râului Dâmbovița și a Cotroceniului. Construirea sa a început înainte de 22 decembrie 1989 şi urma să găzduiască Muzeul Național de Istorie a Republicii Socialiste România. Acum se mai citește și: A pus o linguriță de piper în mașina de spălat. Când vei afla de ce, vei face și tu la fel Dragi prieteni. Ne-ar face foarte mare plăcere să ținem legătura cu voi și pe rețelele de socializare, motiv pentru care vă invităm să ne urmăriți pe pagina Facebook, unde vom putea discuta împreună știrile și articolele noastre. Vizitați pagina noastră Facebook aici. VĂ MULȚUMIM CU DRAG, ECHIPA olt.ro