You are here
Home > Actualitate > ULUITOR: Si Dolce & Gabbana, în afaceri cu paste făinoase
loading...

ULUITOR: Si Dolce & Gabbana, în afaceri cu paste făinoase

În luna septembrie, casa de modă italiană Dolce & Gabbana îşi prezenta, la Paris, colecţia vestimentară de primăvară 2018, multe dintre haine având imprimeuri de inspiraşie culinară: pantaloni imprimaţi cu forme de morcovi şi ridichii, rochii şi fuste al căror design includea roşii şi cannoli.

CITESTE Si: Pe aeroportul internațional din Oslo, Norvegia; „Forțele de poliție vor patrula înarmate”

Acum, controversaţii designeri Stefano Gabbana şi Domenico Dolce au dus propria fascinaţie pentru arta culinară la un alt nivel, cei doi intrând în afacerile cu paste făinoase. Mai exact, duo-ul a făcut echipă cu producătorul de paste italiene Pastificio di Martino (existent încă din 1912 şi cunoscut la nivel mondial ca unul dintre cei mai mari producători de paste, cu venituri anuale de peste 163 milioane de dolari) pentru a produce o serie limitată de paste făinoase (5.000 de cutii de paste).

Citeste si: ATENTIE: Preturile Vor Creste Mai Repede Decat Anticipasem. Inflatia Ar Putea Urca La 2.7% In Decembrie 2017 Si 3.2% In Decembrie 2018

Asta nu însemană totuşi că Stefano şi Domenico vin cu o reţetă nouă de spaghete, ci că s-au ocupat de ambalajul acestor paste creând în acelaşi timp şi un şorţ personalizat pentru fiecare pachet în parte (există în această serie trei tipuri diferite de paste: spaghete, paccheri tubulari şi penne mezzani rigate).

Designul propus de cei doi pentru ambalajul pastelor cuprinde simboluri reprezentative pentru diferite regiuni din Italia, inclusiv Domul din Milano, Colosseum-ul din Roma, Turnul din Pisa, precum şi chipuri de femei simbolizând fumuseţea feminină din sud-ul Italiei.

Citeste si: Cine este medicul din Iaşi care i-a făcut pe protestatari „idioţi“, „şobolani“ şi „boi“

„Avem un contract de doi ani cu ei, dar am vorbit despre 25.000 de alte lucruri, deci este doar începutul”, spune, citat de Bloomberg, Guiseppe di Martino, directorul executiv al Pastifico di Martino, care apreciază că „aceasta este prima dată în istorie când mâncarea şi moda se întâlnesc ca atare”.

Citeste si: Statul, Obligat Să-I Plătească Peste 30.000 De Euro Românului Care A Descoperit Cel Mai Mare Tezaur De Pe Teritoriul Ţări

Însoţite de sloganul „La Famiglia, La Pasta, e L’Italia!”, dar şi de un şorţ frumos colorat de pe care nu lipseşte (cum ar putea!?) logoul Dolce & Gabbana, cutiile de paste vor fi disponibile în magazinele Pasta Di Martino din Napoli şi Bologna; în SUA, în magazinele Buon’Italia, din Chelsea Market (New York) şi online pe dimartinodolcegabbana.com; în Londra, în magazinele Harrods etc. Preţul unei cutii de paste va fi de aproximativ 110 dolari.

CITESTE SI: Avertisment: Țeapa Cu Bilete Gratuite La Wizz Air Care Circulă Pe Facebook

Lasă un răspuns

Top